ÇARŞAFLI!

Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız
18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum
günümden birgün önce.. bir internet cafeye gittik. Sürekli de orda
takılırdık yani mekandı. Neyse yarın doğum günüm olduğu için arkadaşlara falan
mesaj çekecektik, ada da toplancaz diye.. Neyse bu işimizi de
hallettikten sonra yarın için ufak bi hazırlık yapacaktık çıktık cafeden biraz
dolaştık ve ardından da bir markete girdik.. Ne alalım diye dolaşırken,
aklımıza plastik bardaklar falan geldi neyse o bölüme doğru gittik bu
arada market de fazla kalabalık değildi.. Neyse bardakları almaya
giderken prezervatif  gördük biz işin gırgırındayız, alalım mı dedim kanki? O
da alalım, ada da belki kız falan buluruz dedi 🙂 bende tamam alalım
ozaman dedim.. Biz bu muhabbeti yaparken arka tarafımızdaki rafların
önündeki çarşaflı bi bayansa bizim konuşmalarımızı duymuştu sanırım bakıp
gülümsüyordu bende bir an durdum. Herhalde başksa bişey içindir dedim ve
bi daha baktığımda hala gülümsüyordu bende hafif bir tebessümle döndüm
ve kanky baksana oğlum kadın bizi duymuş galiba dedim.. neyse kadın
yanımıza yanaştı. Ne yapıyorsunuz gençler dedi bizde gülümseyerek yarın
doğum günümüz varda ona hazırlık yapıyoruz falan dedik.. Sonra kadın
demezmi bu bölümde mi? Biz de yok ya bardakların olduğu bölüme geçiyordukta
öyle bi bakmıştık dedik.. Daha sonra kadın tekrar gülümseyerek sizin
kızlarla aranız nasıl bakıyım dedi.. Bizde, iyii abla dedik.. kadın sonra
bize benim kızlarım var dedi. Artık kocaya gitme zamanı geldi kızların.
falan dedi. bizde önce bizene abla bundan dedik ama o yaşta bir
kadının, bizim yasta kızları olduğu da biraz tuhaftı. çünkü kadın 25-28
yaşları arasında bişeydi. Kızlarıda 5-6 olur dedik yanı.. Neyse kadın daha
sonra gençler, gelin size doğum günü için bişeyler hazırlayım, kek börek
falan dedi.. bizde tabi yine gülümseyerek olurmu abla  ya saol dedik..
Kadın olur gençler olur ben kızlarıma da yaptım. onların partilerinde
falan. Anlarım yani sizin durumlarınızı gençliği falan. hadi bize
gidelim hadi dedi.. biz de artık napalım sonra atarız kekleri börekleri
falan, diyerek gittik kadının evine. Müstakil tek katlı bir  evi vardı
bahçesinde de büyük bir kangal (köpek) vardı.. neyse içeri girdik. siz geçin
şöyle oturun gençler dedi bizde geçtik oturduk. daha sonra kadın gitti.
üzerini değişmiş bir şekilde içeri girdi, üzerinde bir pjama ve badi
vardı. Tüm vücut hatları belliydi. kankimle beraber kadına bakakaldık 
5-6 saniye. çünkü kadın dışarıda, çarşaflıydı, bu kadar da genç ve güzel
görünmüyordu.. Neyse kadın bu şaşkınlığımızı görünce gülümseyerek
haklısınız gençler az önce çarşaflıydım şimdi bu şekildeyim dedi ve ne
yaparsınız bu işlerde böyle dedi.. Biz anlayamadık abla dedik. nasıl yani ne
işi falan? O tekrar gülümsedi durun size bir çay yapıyım dedi .. Artık
çok şaşırmıştık kadın içerdeyken kankim karıya bak oğlum dedi. manyak
bişey. Bende evet dedim çünkü kadın dışardakinden çok farklı ve güzeldi
hele göğüsleri.. neyse kadın tekrar içeri girdi napıyorsunuz gençler
dedi bizde hiiç öyle konuşuyorduk dedik. Sonra kankim, abla senin
kızların vardı noldu, onlar nerde dedi.. kadın, yine gülerek, ne kızı ya şaka
dedim yok kız falan benim o yaşta kızım olur mu hiç dedi. Daha sonra
bakın size ne gösterecem dedi. ve bizim markette baktığımız
prezervatifleri gösterdi.. Meğer bizden önce de o bakmış ve almış.. sonra bunlardan siz hic kullandınız mı diye sordu. ben evet dedim kankim de çekinerek
evet dedi.  tekrar kullanmak istermisiniz diye sordu ve aramıza oturdu..
yine tekrar kullanmak istermisiniz diye sordu bizde eveet diye cevap
verdik. ozaman ne duruyorsunuz dedi ve hadi sırayla soyunun ve odaya
geçin dedi. hadi hadi çekinmyeyin dedi. benim de daha önceden bir tecrübem
olduğu için tamam dedim ve ilk ben odaya gittim ve soyundum, yalnız
şortum kalmıştı daha sonra kadın içeri girdi ve sen hala soyunmadın mı
dedi ve onuda çıkar dedi ve kendi üzerindekileri çıkarmaya başladı. önce
taytı çıkardı altında beyaz bir tanga vardı sonra badisini çıkardı ve
südyenide, dantelli beyaz bir südyendi. bu arada bende soyunmuştum yanıma
geldi ve ne kadar tatlı şeyin var senin öyle dedi ve eline alıp
oynamaya başladı daha sonra yalamaya.. Sende beni yalamak istemezmisin dedi
bende gülümseyerek tabi ki dedim.. südyenimi çıkar dedi. döndü bana
arkasını, ben südyenini çıkarmaya çalışırken, o bu arada cillop gibi götünü,
kazık şeklini almış yarrağıma sürtüyordu ve beni çıldırtıyordu daha
sonra döndü bana ve yala dedi. Bende ne yalaması ısırıyordum resmen 🙂
aynı zamanda da elimi amına  atıyor ve okşuyordum. haliyle o da zevk
alıyordu. daha sonra yatağın üzerine geçtik 69 pozisyonu yaptık onun o beyaz
tangasını indirdim  ve amını yalamaya başladım oda benim yarrağımı
yalıyordu o arada daha fazla dayanamadım ve boşaldım. hepsini ağzına aldı
ve diliyle yutkundu böyle 3-5 dakika devam ettikten sonra artık şu
şapkayı tak dedi. Bende, ne gerek var dedim.. (çünkü tertemiz bir karıydı.
haliyle..) hayır tak sen dedi. bende tamam dedim. (Ama hala
anlayamamıştım neden takmamı istiyordu. ya gerçekten çok iyi bir kadındı bizi
düşünüyordu. yada..) uzattı bana prezervatifi, bende sen tak dedim tamam
dedi.  aldı benimkini eline.  biraz oynadıktan sonra tekrar kaldırdı ve
prezervatifi taktı. sonra hadi artık bitirelim şu işi dedi. bende tamam
dedim. sırt üstü yattı yatağa ve açtı bacaklarını bende bacak omuza
yaptım ve girdim içine artık. gidip gelmeye başladım 3-5 dakika gidip
geldikten sonra bir kez daha boşaldım ve artık hal kalmamıştı.. biraz
oturdum daha sonra götten de sikmek istiyorum dedim. hayır olmaz dedi bende
ısrar etmedim.. ama sonra olur demi dedim. oda olabilir dedi bende tamam
dedim ve üzerimi giyindim. kankimin yanına gittim.. kankim bana, ne lan
bu halin dedi bitmişsin? Bende, oğlum bundan sonra çarşaflı karılara
bakıcam dedim:) Artık sıra ondaydı.. Onun odada geçirdiği zamansa sonraki
yazımızda yer alacak ve sonraki yazımız yani bunun devamı da en kısa
zamanda karsınızda olacak.. ve daha güzel sonuçlar olacak.. bekleyin.. 😉
Saygılarımızla..

HOCAMIN EVİNDE PARTİ

selam geçen sen lise sona giderken okulumuza yeni gelen
bilgisayar hocası wardı ama ne hocaydı insanı delirten bakışları we fiziği
wardı kısacası mükemmel bir öğretmendi adı elif hocaydı.
geçen sene musiki derneğini gidiyordum konserimiz wardı bende elif
hocamı çağırmıştım nerdeyse her gece onu düşünerek fantezi yapıyordum
konsere gelmişti konser bitiminde onu ewe bırakmamı söyledi bende
memnuniyetle kabul ettim yolda eski aşklarından bahsetti we ewli olmadığını
söyledi o an dünyalar benim olmuştu sanki ewini önüne geldiğimizde beni
içeri dawet etti ben baştan itiraz ettim ama ısrar edince girdim 2 kişi
parti yapalımmı dedi bende içkisiz parti olmaz dedim ewde sadece rakı
olduğunu söyledi bende içerim dedim rakıları getirdi we birde dans müziği
açtı beni dansa kaldırmayacakmısın dedi bende hemen dansa kaldırım 2
duble rakı içen hocam kendinden geçti yatağa uzandı bende baş ucuna
oturdum üstünde gömlek we dar bi kumaş pant. wardı terlemeye başladı camları
açacakken açmamamı söyledi biri beni görürüse dedikodu çıkabileceğini
söyledi bende camı açmadım yanına oturup onu süzmeye başladım göğüsleri
dimdikti saat gece yarısı olmuştu bende hafiften dumanlıydım hacamın
uyuduğunu sanıp ellerimi vücudunda gezdirmeye başlamıştım tepki
wermiyordu dudaklarındanda öpmeye başladım yine ses yoktu gömleğini açarken
gözlerini açtı bana bakıyordu utanmıştım bana dewam etmemi söyleyince
şaşırmıştım ama onu sikmeyide çok istiyordum göğüslerini koparırcasınna
yalıyordum göğüsleri taş gibi olmuştu 5 dk göğüslerini yaladım
dudaklarından öpüyordum ama o bana daha ateşli karşılık weriyordu beni çok tahrik
etmişti birbirimizi soyduktan sonra çırıl çıplaktık sandelyeye oturdu
bende hemen amını yalamaya başlıyordum bakireydi dilimi amcığına
dayıyordum amcığı sırıl sıklamdı sonra beni oturtup 19 cmlik yarağımı dondurma
yalar gibi yalamaya başladı zewkten çıldırıyordum kasıklarım ağrıyordu
boşalmamak için zor tutuyordum kendimi 10 dk birbirimizi yaladıktan
sonra koltuğun üstüne yatırıp amını aralamıştım hayır bozma beni dedi ama
aldırış etmedim kalkmaya niyetlenir gibi oldu bir elimle ellerini diğer
elimle sikimi tutup amına dayadım bana yalwarıyordu nolur yapma hayır
bozma beni diyordu kafasını amına yerleştirmeye başladım gözünden yaşlar
gelmeye başladı ama bir yandanda zewk alıyordu yawaşça girmeye başladım
ilk başlarda zorlandım sonra kendini bana teslim etti izin weriyorum
gir hadi dedi en sonunda kafasını soktum hafiften çığlık atmaya başladı
ne büyük sikin war çok acıtıyor dedi bende daha sokmadım bile dedim we
birden sikimin hepsini amına gömüwerdim gözünden yaşlar geliyordu
ağlamamak için zor tutuyordu kendini bende boşalmamak için 10 dk girip çıktım
sonra sıra götüne geldi 4 ayak pozisyonuna getirdim götünü biraz
kremledim kafasını aşağı yukarı gezdiriyordum elif hoca ise zewkten köşe
olmuştu girmem için sabırsızlanıyordu bende ona inat girmiyordum hadi güray
gir nolur gir hadi çok güzel sewişiyosun nolur dewam et diyordu biraz
daha kafasını aşağı yukarı gezdirdikten sonra yawaş yawaş girip çıkmaya
başladım götten daha çok acıyor diyordu halbuki daha yarısını sokuyorum
sikimin kafası belli olucak şekilde dışaır çıkarmıştım hazırmısın diye
sordum o da bana neye dedi we sikimin hepsini götüne soktum bağırmaya
başlamıştı işte bu acıya diyerek cewap werdim köpek gibi soluyor inliyor
beni tahrik ediyordu hızımı arttırmıştım artık boşalacağımı
hissediyordum yarağımı köküne kadar sokup sağa sola hareket ettirmeye başladım
elif hoca ise acıdan nerdeyse bayılacaktı gözünden tekrar yaşlar gelmeye
başlamıştı oda kalçasını oynatıyor boşalmama yardımcı oluyordu we öyle
bir boşaldımki sanki götünü döl banyosu yaptırmıştım sikim hala köküne
kadar içindeydi ama okadar çok boşalmışımki döller boşluk bulduğu yerden
dışarı çıkmaya başladı yorulmuştum yarağımı çıkarıp yanına uzandım elif
hoca beni sewdiğini söylemeye başlamıştı o gece sabaha kadar sewiştik 4
kez beraber boşaldık ben şuanda edremitte üniwersiteye gidiyorum ama
her geldiğimde onunla yine unutulmaz geceler yaşıyoruz öğretmen sikmek
çok ama çok zewkli mutlaka tawsiye ederim……….

O GÜZEL KADIN VAR YA

birgün oğlumu alıp çocuk parkına götürmüştüm, burada
kendini çocuğunu getiren kumral uzun boylu çok mükemmel bir vücuda sahip bir
kadınla çocuklar vesilesi ile tanıştım aradan bir ay kadar geçti ama
ben o kadını unutamamıştım bir gün yine tesadüfen kadının kendine ait bir
mağaza çalıştırdığını gördüm o kalbim duracak sandım bütün cesaretimi
toplayım mağazasına gittim ve kendimi tanıttıktan sonra bir aydır
kendisini hayal ettiğimi ve kendisinden çok hoşlandığımı söyledim. Kendisi
evli olduğunu, yaşadığı çevre nedeni ile böyle bir arkadaşlığın
olamayacağını söyledi bende özüd diledim ama yine de eğer aramak isterseniz diye cep telefonumu kendisine verip dükkandan ayrıldım. o hafta cumartesi
günü beni arayarak müsaitse pazar günü çankaya da bulunan annesinin evine
gelip gelemeyeceğimi sordu bende bu fırsatı kaçırmak istemedim ve pazar
günü adresini verdiği eve gittim daha kapıdan içeri girer girmekz
dudaklarına yapıştım kendisi de zaten buna hazır bir vaziyette dudaklarıma
yapıştı ben onu salonun ortasına yere yatırdıktan sonra üzerindekileri
yavaş yavaş çıkarmaya aynı zamanda dudaklarından öpmeye başladım. zaten
üzerinde külot ve sütyen olmadığı için kısa sürede çırılçıplak kaldı.
hemen gögüslerinden başlayarak vücudunun her tarafını yalamaya başladım
amının ortasına geldiğimde dayanaramarak çığlıklar atmaya başladı.
hemen altımdan kalkıp beni soydu ve şaha kalkan sikimi ağzına alarak
dakikalarca yaladıktan sonra banyoya götürdü ve kendisi lavabonun önüne doğru
eğilip yarrağımı amına öyle bir soktu ki inanılmaz bir an dı zaten
ikimiz de bunun sıcaklığı ile birkaç kez gidip gelip boşaldık ama
boşalırken yarrağımı ağzına yeniden alıp bütün spermlerimi içine yuttu. yaklaşık 6 aydır beraber ben öyle mükemmel bir kadın görmedim.

KOMŞUYU DAĞITTIM

Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok
sanırım dimi… Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiştim.
Apartmanda kalıyorum ve bizim apartmanın yanında da aynı sewiyede bir
apartman var üzerimi değiştirdim camları falan açıyım derken tam karşı
apartmandaynı hizada selin adında bir kadın altında beyaz kısa şortu ve bayaz
badysiyle birlikte yerleri siliyodu,

onu izlerken benim alet hemen hazır ola geçmiş bir şekile geldi ve
şortumu ve tişötümü çıkarıp sadece boxer iç çamaşırımla kaldım kadın camdan
öyle firikikler veriyoduki inanamassınız .

Sonra şortumun üzerinden sikimi okşamaya başladım ve selin bu arada
dönerken beni gördü 1 dk öle dona kaldı ve penceresinin perdesini hemen
kapattı. Deliye dönmüştüm 20 cmlik alet mıh gibi öle kalakalmıştı

5 dk sonra tekrar bakayım derken bide baktım pencere hafif aralık selin
üzerini değiştiriyor pencere tam yatak odasındaydı odasında duş
kabinide vardı selin üzerini çıkartarak tanga kilot la kaldı sadece benim onu
izlediğimin farkındaydı.

Sonra ben boxer çamaşırımı da çıkarttım ona bakarak resmen 31 çekmeye
başladım kaltak duşa girdi ve kendini okşamaya başladı bir eliyle
göğüslerini sıkıyor diğer eliylede amını parmaklıyordu.

Pencereyi tamamen açarak beni rahat görmesini sağladım. birbirimize
bakarak orada boşaldık. Ertesi gün kocasıyla aram iyi olduğu için bide maç
vardı beni evlerine davet etti .Bende uçarak gittim. Kapıyı çaldım
önceden geleceğimi bildiği için dar düşük bel bir kot pantolon ve siyah bir
bady giymişti sütyen takmadığı belli oluyordu

anyway saat ilerledi maçın birinci yarısı bitti tabi biralarmızda bitti
ben içmek istiyorum bu akşam dedim kocası ben marketten alıp geleyim
dedi bizde ok dedik . bütün gece zaten selin önümde dömeldi durdu öle
hareketler yapıyordu ki daracık kotundan siyah tangası resmen çıkıyordu ve
benim eşofmandan kalkık sikim belli oluyordu.

Herneyse kocası gider gitmez selin dedim tuvalet nerde oda gel
göstereyim dedi. tuvalete girdim ve otuzbir çekmeye başladım kapının önünde
olduğunu biliyordum ve aniden kapıya yönelim kalkık sikimle kapıyı açtım
onu amını parmaklarken yakaladım ne yapıyorsun sen dedim.. oda cevap
olarak; senden çok etkilendim hoyrat “düz beni” diye cevap verdi..

hemen dudaklarına yapışarak badysini ve kot pantolonunu çıkardım. oda
hemen eşofmanımı indirererk benim malafatı ballandıra ballandıra
yalamaya başladı fazla vaktimiz olmadığından süratli olmak zorundaydık ve
hemen onu lavoboya dayayıp köpek pozisyonunda sikmeye başladım

selin : “ohhhhhhhhh vurrrrrr , vurr erkeğimmm kocamın vuramadığı gibi
vurrrrrrr , doya doya sikkkkkk hertarafımı , o biraları poşetlere
yerlerştiriken sende amcığıma yerleştir ohhhhhh ıhhhhhh ahhhhhh ne aptal bir
kocam var arkadşı beni doya doya sikiyorrrrrrrr” mütiş bir korku ve
hayacanla karşık bende ona seni kaltak kocanın seni sikemediği gibi kocan
böyle sikiyomu seni haaaaaaa ,

çok sert vuruyordum bunları söylerken adeta banyoda yankılanıyordu
sesler şlapppp şlopppppp lapççççç…. yarrağımı çıkarıp götüne soktum ,
kocam sikmesin sen sikkkk aşkımmmm erkeğimmmmmm ve birden kapı çaldı
selinnnnnn

yarrağım göründe olduğu için tahrik edici bir sesle kimoo diye
seeslendi selin gelen eşiydi geliyorum aşkımmmmmm dedi ve ben o sıra boşaldım..
kapıyı açtı ve neden bu kadar geciktin die eşi sordu seline oda hoyrata
tuvaleti göstedim deyi verdi. içeri girdim biralarımıza tekrar
başladık..

seline baktığım zaman selinin badysinin yan tarafı tamamen sperm
damlıyordu göz işareti yaparak badysini silmesini söyledim oda çaktırmadan
sildi….

selini kocasının yanında o farketmeden bile siktim oda

HİKAYE-2 DE….

msn açık bekliyorum…..!

kara_zindan01@hotmail.com

KOMŞU KIZI VE BEN

slm ark iki yıl önce erenköyden kadıköye taşınmıştık.ev
sahibimizin torunlarıyla sıkı bir arkadaşlık kurdum.beni cok sevmislerdi
bende onları tabi hele ev sahıbının kız torununu cok sevmistim ama ona
aşık oldugumu caktırmıyodum 5 ay önce onla sıksık görüsmeye başladık ama
hala onu sevdigimi anlamadı ben söylememek için zor tutuyodum kendimi
çünkü söylersem kabul etmezse beni diye korkuyodum 1 ay once okul
kıtaplarımızı almak ıcın beraber 2 el kıtap bakmaya gittik güya kıtap
arayacaktık ama aramadık sahilde gezdikten sonra eve geldik bizde kımse yoktu
anahtarımda yoktu neyapalım derken gel bıze dedi annem annesiyle pazara
gitmislerdi neyse gitti üstünü degistirdi rahat biseyler giydi yanıma
gelınce ona bakmaktan kendimi alamadım beni fark etti niye bakıyon dedi
bende güzelsin dedim bekmak ayıpmı deyince bana bakmak ayıp dedi güldü
sonra biraz konustuk konuyu kızlara getırdi cıktıgın varmı diye sordu
bende var dedim ssaaallıyodum ama bilmiyodu neyse hic seviştinizmi dedi
bende evet dedim nasıl anlatsana dedi bende bildigin gibi dedim
heryerini ellettiriyodu bana dedim yanımda cıplak dolasıyodu dedim ve artık o
ıyıce tahrik olmustu elini bana caktırmadan amına götürmeye calısıyodu
ben fark ettim.peki onla hiç yattınmı dedi bende iki defa dedim o ıyıce
tahrık oldu ve nasıl becerdin onu anlat hadi dedi bende anlattım artı
oda ıstıyodu beni sonra benide istiyomusun dedi bende artık itiraf ettim
seni seviyorum kız dedim oda bende seni dedi ve yumuldu dudagıma deli
gibi istiyodu sonra kucagıma oturdu ve soy bemni dedi bende soydum o
güzel göğüsleri elimdeydi artık ve yalamaya basladım ben yalarken hadi
durma yatır beni yala amımı dedi ve bende yaladım sonra 69 pozisyonuna
gectık o sikimi yalarken bende amını yalıyodum sikimi somurup duruyodu ve
agzıma bosaldiye yalvardı ve beraber agızlarımıza bosaldık ben böyle
tat duymamıstım hayatımda suyu cok tatlıydı neyse yatırdım yatagına ve
tekrar yaladım amını amı çk tazeydi kılsın pespembeydi 15 yasındakı bır
kızın amıda boyle olur zaten sonra tekrar agzıma bosaldı ben ısırarak
hala yalıyodum ve artık içime gir hadi becer beni dıyodu bende ilk önce
sikimi sıvazladım ve hafıften dayadım amına ve basını soktum ve tam
girecekken durdum geri cekıldim noldu istemıyonmu dedi istiyorum ama askım
dedim kızsan nolucak dedim ve kızım dedi kızlıgımı sana teslım etmek
istiyorum dedi ve gir hadi dedi bende tekrar girdim artıkiçindeydim yavas
yavas gidip gelmeye basladım dur dedi yat üstüme dedi ve yattım sımsıkı
sarıldı ve hadi basla dedi ben iyice hızlanmıstı9m cıglıklar atıyodu 
ve içime boşal dedi bende olmaz dedim ve çıkarken sarıldı boşal dedi ve
boşaldım boşalırken oh oh diye inliyodu ve biraz üstünde yattım ve
mutlumusun diye sordu bende evet dedim sakın çıkma içimden olurmu dedi
bende tamam dedim ve benimle evlen dedi ve benimki yine kalkmıstı ben
yoruldum dedi ve sen devam et artık dedi annemler gelene kadar onu doyurdum
sexe tabi bende ona hala doyamadım nezaman yanlız kalırsa beni çagrıyo
bende onu kırmamak ıcın gıdıyorum bize katılmak ısteyen bayanları
beklıyorum maillese biliriz ugur458@mynet.com

SULTANBEYLİ`DE!

Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız
18..

Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum
günümden birgün önce.. bir internet cafeye gittik. Sürekli de orda
takılırdık yani mekandı. Neyse yarın doğum günüm olduğu için arkadaşlara falan
mesaj çekecektik, ada da toplancaz diye.. Neyse bu işimizi de
hallettikten sonra yarın için ufak bi hazırlık yapacaktık çıktık cafeden biraz
dolaştık ve ardından da bir markete girdik.. Ne alalım diye dolaşırken,
aklımıza plastik bardaklar falan geldi neyse o bölüme doğru gittik bu
arada market de fazla kalabalık değildi.. Neyse bardakları almaya
giderken prezervatif  gördük biz işin gırgırındayız, alalım mı dedim kanki? O
da alalım, ada da belki kız falan buluruz dedi 🙂 bende tamam alalım
ozaman dedim.. Biz bu muhabbeti yaparken arka tarafımızdaki rafların
önündeki çarşaflı bi bayansa bizim konuşmalarımızı duymuştu sanırım bakıp
gülümsüyordu bende bir an durdum. Herhalde başksa bişey içindir dedim ve
bi daha baktığımda hala gülümsüyordu bende hafif bir tebessümle döndüm
ve kanky baksana oğlum kadın bizi duymuş galiba dedim.. neyse kadın
yanımıza yanaştı. Ne yapıyorsunuz gençler dedi bizde gülümseyerek yarın
doğum günümüz varda ona hazırlık yapıyoruz falan dedik.. Sonra kadın
demezmi bu bölümde mi? Biz de yok ya bardakların olduğu bölüme geçiyordukta
öyle bi bakmıştık dedik.. Daha sonra kadın tekrar gülümseyerek sizin
kızlarla aranız nasıl bakıyım dedi.. Bizde, iyii abla dedik.. kadın sonra
bize benim kızlarım var dedi. Artık kocaya gitme zamanı geldi kızların.
falan dedi. bizde önce bizene abla bundan dedik ama o yaşta bir
kadının, bizim yasta kızları olduğu da biraz tuhaftı. çünkü kadın 25-28
yaşları arasında bişeydi. Kızlarıda 5-6 olur dedik yanı.. Neyse kadın daha
sonra gençler, gelin size doğum günü için bişeyler hazırlayım, kek börek
falan dedi.. bizde tabi yine gülümseyerek olurmu abla  ya saol dedik..
Kadın olur gençler olur ben kızlarıma da yaptım. onların partilerinde
falan. Anlarım yani sizin durumlarınızı gençliği falan. hadi bize
gidelim hadi dedi.. biz de artık napalım sonra atarız kekleri börekleri
falan, diyerek gittik kadının evine. Müstakil tek katlı bir  evi vardı
bahçesinde de büyük bir kangal (köpek) vardı.. neyse içeri girdik. siz geçin
şöyle oturun gençler dedi bizde geçtik oturduk. daha sonra kadın gitti.
üzerini değişmiş bir şekilde içeri girdi, üzerinde bir pjama ve badi
vardı. Tüm vücut hatları belliydi. kankimle beraber kadına bakakaldık 
5-6 saniye. çünkü kadın dışarıda, çarşaflıydı, bu kadar da genç ve güzel
görünmüyordu.. Neyse kadın bu şaşkınlığımızı görünce gülümseyerek
haklısınız gençler az önce çarşaflıydım şimdi bu şekildeyim dedi ve ne
yaparsınız bu işlerde böyle dedi.. Biz anlayamadık abla dedik. nasıl yani ne
işi falan? O tekrar gülümsedi durun size bir çay yapıyım dedi .. Artık
çok şaşırmıştık kadın içerdeyken kankim karıya bak oğlum dedi. manyak
bişey. Bende evet dedim çünkü kadın dışardakinden çok farklı ve güzeldi
hele göğüsleri.. neyse kadın tekrar içeri girdi napıyorsunuz gençler
dedi bizde hiiç öyle konuşuyorduk dedik. Sonra kankim, abla senin
kızların vardı noldu, onlar nerde dedi.. kadın, yine gülerek, ne kızı ya şaka
dedim yok kız falan benim o yaşta kızım olur mu hiç dedi. Daha sonra
bakın size ne gösterecem dedi. ve bizim markette baktığımız
prezervatifleri gösterdi.. Meğer bizden önce de o bakmış ve almış.. sonra bunlardan
siz hic kullandınız mı diye sordu. ben evet dedim kankim de çekinerek
evet dedi.  tekrar kullanmak istermisiniz diye sordu ve aramıza oturdu..
yine tekrar kullanmak istermisiniz diye sordu bizde eveet diye cevap
verdik. ozaman ne duruyorsunuz dedi ve hadi sırayla soyunun ve odaya
geçin dedi. hadi hadi çekinmyeyin dedi. benim de daha önceden bir tecrübem
olduğu için tamam dedim ve ilk ben odaya gittim ve soyundum, yalnız
şortum kalmıştı daha sonra kadın içeri girdi ve sen hala soyunmadın mı
dedi ve onuda çıkar dedi ve kendi üzerindekileri çıkarmaya başladı. önce
taytı çıkardı altında beyaz bir tanga vardı sonra badisini çıkardı ve
südyenide, dantelli beyaz bir südyendi. bu arada bende soyunmuştum yanıma
geldi ve ne kadar tatlı şeyin var senin öyle dedi ve eline alıp
oynamaya başladı daha sonra yalamaya.. Sende beni yalamak istemezmisin dedi
bende gülümseyerek tabi ki dedim.. südyenimi çıkar dedi. döndü bana
arkasını, ben südyenini çıkarmaya çalışırken, o bu arada cillop gibi götünü,
kazık şeklini almış yarrağıma sürtüyordu ve beni çıldırtıyordu daha
sonra döndü bana ve yala dedi. Bende ne yalaması ısırıyordum resmen 🙂
aynı zamanda da elimi amına  atıyor ve okşuyordum. haliyle o da zevk
alıyordu. daha sonra yatağın üzerine geçtik 69 pozisyonu yaptık onun o beyaz
tangasını indirdim  ve amını yalamaya başladım oda benim yarrağımı
yalıyordu o arada daha fazla dayanamadım ve boşaldım. hepsini ağzına aldı
ve diliyle yutkundu böyle 3-5 dakika devam ettikten sonra artık şu
şapkayı tak dedi. Bende, ne gerek var dedim.. (çünkü tertemiz bir karıydı.
haliyle..) hayır tak sen dedi. bende tamam dedim. (Ama hala
anlayamamıştım neden takmamı istiyordu. ya gerçekten çok iyi bir kadındı bizi
düşünüyordu. yada..) uzattı bana prezervatifi, bende sen tak dedim tamam
dedi.  aldı benimkini eline.  biraz oynadıktan sonra tekrar kaldırdı ve
prezervatifi taktı. sonra hadi artık bitirelim şu işi dedi. bende tamam
dedim. sırt üstü yattı yatağa ve açtı bacaklarını bende bacak omuza
yaptım ve girdim içine artık. gidip gelmeye başladım 3-5 dakika gidip
geldikten sonra bir kez daha boşaldım ve artık hal kalmamıştı.. biraz
oturdum daha sonra götten de sikmek istiyorum dedim. hayır olmaz dedi bende
ısrar etmedim.. ama sonra olur demi dedim. oda olabilir dedi bende tamam
dedim ve üzerimi giyindim. kankimin yanına gittim.. kankim bana, ne lan
bu halin dedi bitmişsin? Bende, oğlum bundan sonra çarşaflı karılara
bakıcam dedim:) Artık sıra ondaydı.. Onun odada geçirdiği zamansa sonraki
yazımızda yer alacak ve sonraki yazımız yani bunun devamı da en kısa
zamanda karsınızda olacak.. ve daha güzel sonuçlar olacak.. bekleyin.. 😉

BEN GÜLSÜM

selam erkeklerim 25 yaşındayım ve bir BAKİREYİM
sizler başımdan geçen bir olayı anlatmıyacağım sadece gendimi
anladıçağım evet yanlış anlamadım bir bakirenin neler hissettiklerini anlatıcam
lütven elinizi sikinize götürün ve beni dinleyin. 25 yaşında
bir bakireyim 1 65 boyunda 55 kilo esmer uzun kıvırçık saçlı hafif iri
dudaklı birisiyim şimdi sizlere banyo öncesi banyoda gecenleri ve banyo
sonrasını anlatıcam bilgisayarımın başıda oturuyorum ve porno siteler
açık uuufff ne güzel yarraklar mmmmmmm ayyyyy elimle amımı okşuyorum
mmmm ayyyyayyy içim gidiyor yaaa kalın yarrak görünce canım nasıl istedi
bir bilseniz aaaaayy BU ARADA ZENCİ ARKEKLER ÇOK HOŞUMA GİDİYOR  ama
olsun evde yalnızım üzerimde siyah bir tayt var ve mor bir tşort taytımın
altında kilotum YOK sadece am var şişmiş bir am okşaya okşaya şişrdim
nasılda belli oluyor mmmmm yanıyorum anlıyacağınız şu an azmış bir
durumdayım üzerimdeki tşortü çıkardım göğüslerimi okşuyorum mmmmmmm
sütyenleyim şu an beni bir görseniz hemen sikersiniz şimdide taytımı
çıkarıyorum amım serbest kalsın biraz okşuyorum amımı offfff mmmmmmm yyaaa şimdi
bir erkek olsaydı ona okşadırdım amımı mmm ooofffffff aaaaaaaahhhh
ayağa kalkıyorum oturduğum sandalyenin demirine amımı sürdüyorum
azıyorummmmmm offfff sanki yarrak gibii kendimi çok hoş hissediyorum mmmmm sanki
sikiliyorum mm     sütyenimide çıkardım çırıl çıplağım m mmmmm
heryerimi okşuorum mmmmmm ahahaha amımın suyu akıyor hafifden şimdi yere
uznıyorum domalıyorum ve beni bir erkeğin sikdiğini hayal ediyorum kendimi
ileri geri oynadıyorum mmmmmm m offffff ıhıhıh ve şimdi sıt üstü
uzanıyorum baçaklarımı açıyorum ve ellerimle amımı okşuyorum orta parmağımı
amıma hafif hafif sokup çıkarıyorum çok güzellllll mmmmmmmmm
offffffffffffff yanıyorum mmmmmmmm mmmmmmmmmmm şimdi ayaha kalkıyorum ve banyoya
gidiyorum suyu acıyorum kendimi şampuanlıyorum her yerimi okşayarak
kendimi okşuyorum hep bir erkeği hayal ediyorum göğüslerimi sıkıyorum her
yerim ıslak şimdi de amımın kıllarını kesmeye başlıyorum banyonun köşesine
oturuyorum ve baçaklarımı açıyorum sonra amıma traş köpüğü sürüyorum ve
o köpüğü okşaya okşaya amıma sürüyorum sonra traş bıçağınla amımın
etrafıntaki kılları kesiyorum  ve amım tertemiz oluyor su bile durmuyor
amımın üzerinde çünkü çok güzel bir kesim yaptım o yüzden yani sikinizi
koysanız o bile kayar kalçalarıma o dereçe anlıyağagınız neyse amım
parlaçık oluverdi şimdi mutvaktan altığım iri salatalığı götüme sokmaya
çalışıyorum  evet yanlış anlamadınız sokmaya çalışıyorum çünki girmiyor ama
azmışım bir kere SOKUÇAM götümün deliğini şampuanla okşuyorum ben
banyonun küvedine doğru domalmış bir şekildeyim saladalığı yavaşça götüme
sokuyorum açıyor ama SOKUÇAM giriyor giriyor giriyor giriyor mmmmmm
yarısı girmiş bir durumda mmmmmmmmm ayyyyyyyyyyy offfffffffff aaaaaaaa 
ityorum biraz daha giriyor ayyyyyyyyyyyyy mmmmmmmmmmm offffffffffffffffff
biraz daha girdi ayyyyyy fazla dayanamıyacağimmmmmmmmmmmmmmm
ooofffffffffff ve o salatalığı elimle götüme sokup çıkarıyorum
ve bir yandanda amımı okşuyorum mmmmm banyoda götüme giren salatlıyın
yarattığı sen geliyor kulağıma sılk şılk şılk şılk şılk oooooooffffff
dayanamıyorum mmmmmmmmm offffffffffffffffffffff mmmmmmmmmmmmmmmmm
ayyyyyyyyyyyyyyy ahhhhhhhhhhhhhh mmmmmmmmm amım boşalıyor mmmmmm salatalıyğı
götümden çıkarıyorum m     tekrar suyun altına giriyorum yıkanıyorum
heryerimi okşayarak banyodan çıkyorum kurulandıktan sonra evin içinde
çıplak dolaşıyorum ve odama gidiyorum siyah sütyenimi takıyorum siyah
kilotumu giyiyorum saçarımı kuruduyorum kendime makyaj yapıyorum ve tekrar
bilgisayarın başına geçip porno sitelere bakıyorum . evet erkeklerim
işde ben buyum bir bakirenin hissediklerini sizlerle baylaşmak isdedim her
halde iyi yapmışımdır şu an çanım yarrak istiyor hemde nasıl sabaha
katar beni sikeçek yarrak şöyle üzerine oturp kalkıçam beni domaldarak
sikecek amımı parçalıyacak bir yarrak yanıyorum kuduruyorum
mmmmmmmmmmmmmmm ooooooooofffffffffffff oooooffffffffffffff ne zaman sikileçeğim ben
yaaa bu böyle olmuyor bakalım zaman ne gösteriçek VE AYRICA BANA BOL BOL
YARRAK RESİMLERİ GÖNDERİRİMİSİNİZ GERÇEKDEN SEVİNİRİM MAİL ATRESİM 
xhandex22@mynet.com bekliyorum bu fantaziyi okurgen kalkan sikinizi
öpüyorum byyyyyy

ECZANEDE

merhaba arkadaslar ben sıze basımdan gecen bır olayı
anlatmak ıstıyorum ben 23 yasında yakısıklı bır gencım kalfa olarak
calısıyorum bızım eczaneye gelen devamlı bır bayan vardı yası 25 dolgun
vucutlu evlı bır cocugu vardı bu aralar sık sık gelıp tansıyon
olcturmeye basladı derken muabbet koyulastı bırgun yıne tansıyon olcturmeye
geldı kolunu uzatırken ben tansıyon aletını takmak ıcın bırden elı sıkeme
deydı o an goz goze geldık ve gulumsedık bırbırımıze daha sonra evıne
gıttı bırgun sonra tekrar geldı basım donuyor dıye hemen eczanenın arka
tarafına aldım bıraz uzan dıye elemana dedım gelen olursa haber ver
sonra konusmaya basladık derken masaj jyapayımmı dedım bas donmesıne ıyı
gelır dıye evet dedı masaja basladım ve yavas yavas oksayarak masaj
yapıyordum yavas yavas ensesıne ufluyor cıldırtıyordum ve boynuna ındım ve
bır opucuk kondurdum tepkısını olcmek ıcın baktım ses yok yalamaya
basladım olmaz gelen olur demeye basladı ama artık fılım koptu delı gıbı
opusuyordum dudaklarını boynunu derken asagıya ınmeye basladım sıyah bır
sudyen vardı hemen cdıkardım goguslerı tas gıbıydı hafıf ısırıklar
atıyordum ınlemeler gelıyordu gobegının delıgını yaladım ve sonra etegını
yukarı kaldırdım altında sıyah dantellı bır kılot vardı okadar guzel
duruyordukı anlatamam kılodunu yavasca pamagımla araladım ve bırden
yalamaya basladım artık fılım kopmnustu ama hızlı hareket etmelıydım ınleme
ses lerı cogalmıstı artık zamanım az oldugu ıcın sokmalıydı ve yaragımı
cıkarıp agzına verdım oyle guzel yalıyordukı sankı dondurma gıbı ve
kanepenın uzerıne sırt ustu yatırdım bacaklarını omzuma aldım ve amına
yavas yavas gırmeye basladım delırıyordu ve hızlı hızlı gıdıp gelmeye
basladım bır kac dakıka sonra sosaldım ve suan zamanım az dedım kalanın bır
yerde bulusalım degıl onu evıne gonderdım devamını sonra yazacagım
arkadaslar emeılım 2003yadeller@mynet.com

İÇİMDEKİ AŞK

Merhaba ben 27  yasında yım 3 sene önce basımdan gecen bir
olayı anlatmak istiyorum.   arkadaslar la bir gece oturuyorduk
arkadasın evind evedebana chat ten bir kızla tanıstıgını vede cok guzel oldgunu
söledi. bende sansımı denemk istiyordum.  ona bana musade edermisin
dedim hem alkolun etkisi ile chate girdim bir bayanla konusmaya baslatım
yaklasık 4 saat kadar aynı bayan ile konusuyordum.  uzun bir konusma
oldu neyse benım cok uykum geldigini vede yatmak istedigimi söledim. o ise
bana cok seyi kacıracagımı söledi bende tabi umursamadım ama telefon
numaramı verdim.  tabi o bana  tel numarasını vermedi benı 2,3  kere
aradı gizli numradan  artık telde konusyorduk ama numarası her seferinde
gizliyordu.  gunde 5,6 kere konusyor ama en az konusmamız 20  dakka
suruyordu.  bir gece ben baskla bir bayanla iliskiye girerken telefonum
caldı arıyan o mukemmel kadife sesli bayan idi. bana ne yaptıgımı sordu ben
de baska  ile yattıgımı söledim tabi benim iliskiye girdigim bayanın
sesini duydugu icin bana inanmadı vedeteli suratıma kapattı. ben yine
umursamadım.   aradan yaklasık 5,6 gun gecmis ken birden telim tanımadıgım
bir numara tarafından calıyordu bende actım karsımdaki o mukemmel insan
idi. ilk bastan sasırdım vede konusmaya basladım benı affettigini
söledi. ben ise yaptıgımın yanlı olmadıgını vede aramızda bir iliski olmadan
sana nasıl yanlıs yapa bilirimdie kendi capımda pembe yalanlar söluyor
idim konusmamız bitti. vedekapattık tel leri.  tabi ben bu bayan ile.
telde konusrken devamlı penisim kalkıyordu.. ben aradım sasırdı sen
nasıl benım telimi buldun dedi. bende istedigim zaman istedigimi yapa
biliridm die. ufak bir yalan söledim bana birden sasırdıgım bir kelime
söledi. tamam ozaman bana nerede oturdugumu sordu bende bana 10 dakika vere
bilir ise. onun nerede oturdugunu bula bilecegimi söledim..  gsm
musteri hizmetleri aradım  vede adresini buldum inanamıyordum ayaklarım
adresi sölerken titriyordu benım oturdugumn semt te oturuyor aynı zamanda.
bana cok yakın oldugunu biliyordum birden aklıma bir cılgınlık geldi
vede onun oturdugu sokaga gittim telefon ettim adresini buldum dedim
tabiki sasırdı benı yalancılıkla sucladıu ben ise ona camdan assaya bakması
söledim vede bir bayanın camdan assagıya baktıgını gordum aynı zamanda
konusyorduk inanamıyorum nasıl olur die baan sitem ediyordu tabi ben
yuzunu gorememistim oda benı gporemedi vede telefonu kapattı.  defalarca
aramama ragmen telefonu kapalıydı o aksam sabaha kadar bekledim
arabamın icinde gelecek die. birden aklıma onu bulmam icin evden cıkan herkeze
bakmakdı vede tanımakdı kendini tarif etmisti. nasıl olsa.. amna sadece
tarifle kalmıstı. neyse sabah oldu vede evdeb cıkan herkeze bakıyordum. 
bir an iste o dedim kendi kendime cede arabadan cıkarak takip etmeye
basladım ..   tabi yuzunu goremedigim icin arkadan takip ediyordum
birtden bizim sokagımızın kosesindeki eczaneye girdigini  gordum.  bende
eczaneye girdigimd ene goreyim. aczanenın sahibi olan ablamın arkadası nese
abla idi. hal hatır sordum bir cayını ictim vede kalktım  nese ablaya
hic o gozle bakmamıstım birden ayaklarından   gözlerine kadar alıcı gozu
ile bakmıstım oda bir seyleri hissetti sanırım .  neyse O aksam onu
yenıden aradım  vedekonuyu evirdim cevirdim sex se getirdim.    saat lerde
sex den vede onun hoslandıgı benım hoslandıdıgım sekillerden konustuk.. 
eertesi gun onu istedigimi söledim o ise bana imkansız oldugunu söledi.
tabi ben her gun ziyaretine gidiyordum eczanenin .. bir gun ablam
onlara ziyarete gidecekdi saat gecti birt konu hakkında danısacaktı bende
gece oldugunu söliyerek ben goturmemşi söledim vede nese ablanın evine
gittik ustunde guzel bir gecelik vardı rahat dı . konusmaya basladı lar
ablamlar aradan 1 saat gecdi ablam gitmek istedi ben ise. tamam abla
dedim vede kalkacagımız zaman   nese abla senı arıcam bu aksam dedim
sasırdım oke dedi.   hızlı hızlı ablamı goturdume ve  ben ise hemen
apartmana  girdim kapısına kadar cıktım .  oradan aradım askım cicimli
konusmaya basladık birden zili caldım   benımle konusrken kapıyı actı cok
sasırmıstı.     birden Gözleri guldu vede hos geldin kocacım dedi. ben ise 
kalkan penisimin daha fazla kalktıgını hissettim bir an teli felan
kapattım vede o guzel bayanı kucaghıma aldım birden duvara dayadım   tabi
kapının acık olup olmadıngını farkında bile deilim tabi ben onu  opuyor
ken inilytileri  binada yankılanmaya basladı vede bu iniltileri biz
bile duymaya baslamıstık kapıyı kapatmaz birden yere yatırdım vede
sevismeye baslamıstık  yaklasık 1,5 saat kadar sevistikl vede yalvarmaya
basladı neolursun penisini icimde hissetmek istiyorum diyordu tabi  bu söz 
bend eafrodizyak gorevi yapmıstı. sabaha  kadar devam ettik o o sabah
aczaneyte gitmedi bende eve ugramadım yaklasık iliskimiz 3 senedir
suruyordu taki gecen aya kadar kendisi    evlenecegini söledi vede
ayrılmamız gerektigini belirtti ben ise. onu hala delice sevdigime suanda
inanıyorum..   hala seviyorum  vede sevecegim . .. vede onunla arkadasca
konustugumuzda hala o gunleri özledigimi beliritiyorum vede eskide kaldı
diyor.. üzülüyorum… suan ise kaybettigimiz guzel gunler.

BAKİRE SEVGİLİM

Merhaba size basimdan gecen bir olayi anlaticam ben cok
sehat eden biriyim niye bir gun is icabi bulgaristana gitmem gerekiyor du
ve ben de hemen hazirlanip yola koyul dum neyse var mistim gidicegim
yere yerlestim otelime ve biraz dinlendik ten sonra aksam disariya ciktim
ve discoya gittim icerisi tiklim tiklim doluydu ve erkek ten cok bayan
var di iceri de ben de oturdum bara birsey ler icmeye basladim biraz
alkol almistim ve oynamaya basladim etrafimda bir suru kiz var di ben
oynarken  biri geldi yanima surtunmeye basladi anlamistim hemen ne
istedigini ben de bos dururmuyum basladim onunla ilgilenmeye bu da onun hosuna
gitti biraz oynadik tan sonra ben gidelim artik dedim o da benimle
geldi otele gitmistik beraber adi da svetlanay di kapidan girer girmez ben
bunun dudaklarina yapistim hemen ani bir harektele yataga attim soymaya
basladim benim mal da dikilmis ti hemen bu hemen benimkini agizina
almaya baslamis ti ben bunun gibi kiz gormedim hayatim da oyle bir
yaliyordu ki kendim den gecmis tim ben hemen agizina bosaldim spermelerin
hepsini yuttu bir damlasini dahi cikarmadi bir mudet sonrabenim ki yine
kalkti ve o daracik amina girmek icin sabirsizlaniyor dum tam sokucak tim
ki ben bakireyim dedi tamam dedim sadece surturucem dedim o da tamam
dedi ben surturmee devam eder ken bir anda icine soktum bir ses geldi
ondan ihhhhhhhhhhhhhhh diye ben de aban dim sonuna kadar ne yaptin diye
sordu ben de olan oladu artik dedim ve sabaha kadar siktim onu hayatim da
onun kadar guzel amcigi olan birini gormemis tim doyamiyordum bir turlu
siktik ce sikesim geliyor du daha sonra ters cevirip gotten sikmek
istedim o da kabul etti hemen krem ledim sikimi bir hamlede o gotunun
daracak deligine soktam acayip bir zevk aliyordu daha hizli daha hizli diye
bagiriyor du o oyle dedik ce ben kendim den geciyor dum ve gotunun
icine bosal dim daha sonra bonyo ya gidip dus aldik sabah ta gonderdim
gitti… Evet bayan lar sizlerde boyle bir macera yasamak istiyorsaniz meil
attin bana bekliyorum seviyorum sizleri sizler de olmasanoz biz
yanmisiz